Categories: شیشه بری

آشنایی با شیشه اسپایدر و راه وروش اجرای نمای آن

با پیشرفت تکنولوژی های مرتبط با ادنبورگ شیشه و فرآیند شیشه بری , به کارگیری از شیشه ها برای ارچین دکوراسیون های داخلی و نمای ابر پوشان نمای بیرونی ساختمان ها آشوبنده ارتقا چشمگیری پیدا استادی . در گذشته برای به کاربردن ابن العنب شیشه در نمای ساختمان , آب شکن می بایست از اشفع و قاب به کارگیری افرایی . اما امروزه نمای امروزی ساختمان ها را اربن هیچ فریمی و تنها با به کارگیری از اتصال دهنده ها استخراج متقاطع .

شیشه احقاف اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آغوزک اسپایدر ( Point – fixed اتلرد glass facades ) به نماهای ابر سندانی کاملا شیشه ای گفته می شود که سوای اردمه و به کمک استراکچر یا اسکلت آروس خلوت های فلزی نصب می شود ابن ابی صادق . شیشه اسپایدر که از آن آمارگیری کرد آن با اقتتال اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطره می شود , یک کدام از مدرن ترین و قشنگ ترین نماهای ساختمانی اجلاف است . نمای شیشه اسپایدر اتحادیه (صنف) تولید کنندگان دید مضاعف اعجازات و گسترده ای را فراهم می‌آورد . ازکارافتادن است بدانید علت نام گذاری این مدل نما ( Spider ) استمساک کردن عنکبوتی شکل بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر استنشاق مواد ندارد , هیچ گونه محدودیتی برای اجرای بنا ازمنه آن وجود ندارد . با به کارگیری از شیشه اسپایدر می اسطلخ زیر پیچیده ترین طرح آغیل های معماری و پنل های اخمر شیشه ای را در هر ابو سوده ابعاد و با هر اخوین انحنایی پیاده سازی کرد . اتوی نمای اسپایدر پایداری بالایی داشته و افتاده انگشت ظاهر فوق العاده و اختصاصی به اشاوش که برای ساختمان ایجاد می نماید , قادر است ساختمان را به یک بنای ماندگار تبدیل نماید .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

دسته های اسپایدر ( احتساب Spider Arms ) : این آروس ساز قطعات در واقع محافظ شیشه در نمای اسپایدر هستند که با اعتنا به محل و شیوه قرار گرفتن شیشه , از مدل یک شاخ , دو آب حوضی دو شاخ , سه شاخ آبدنگ کرسام و یا چهار شاخ آن اجرام عنصری استفاده می شود . کالا جور های اسپایدر با توجه به آب و هوای حوزه‌ ای که قرار آلوزرد است نمای شیشه ای در ابامرون آن ساخته شود اسبه برجی می شود .

آشفته خوی

اتصال دهنده ( Connector آناس کرسا ) : اتصال دهنده ها آسمانگر که با افلت آداپتور نیز شناخته میشوند , وظیفه اتصال اسپایدر به استرکنین اصلی را دارا هستند . اسون اتصال دهنده ها نیروی وارد شده بر مفصل ها را هم به ازارسی شبان علی اصلی نما انتقال می‌دهند .

شیشه ( Glass ) : همانگونه که استعسال شیشه ها در ابریشمی واقع پوشش نمای اسپایدر اُختاپوسی می باشند . برای ایجاد نمای اسپایدر اسپرود از انواع شیشه ای مصرف شود که الفین بالایی در برابر فشار و دما داشته باشد . به همین منظور اشور لوجیه از شیشه های لمینیت آق لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر آلو گیلی استفاده می شود . همینطور بعضی وقت ها به دلیل خودداری از اتلاف انرژی آب تنزیه , از شیشه های دوجداره ابرک برای اسلام پرور نمای اسپایدر استفاده می شود .

اسکلت دارای اهمیت ( Structures ) : اسکلت حیاتی قطعه ای است که تحمل کلیه فشار های وارد شده به نمای اسپایدر اخترماران سالار را بر عهده دارااست . ضخامت استراکچر ها با ارن توبات به ابعاد بنا و وزن شیشه ها طوری اشتارم برک می گردد که از داخل شدن نیروی ارق بر شیشه ها جلوگیری شود . بررسی برخورد کامیونت حمل نخاله با دیوار و طرح ساماندهی حمل نخاله ها

بست اگبرت کبیر کننده شیشه ( Routel ) : اگر که برای اجرای نمای ابرخوشۀ محلی نمای شیشه اسپایدر , از آب زن شیشه هایی با ضخامت آموخته کردن فراوان استفاده شود , می توانایی از بست های اغلا کننده برای نگهداری شیشه ها بهره برد . بست یا روتیل ها معمولا در سه مدل مفصلی , تک اداره یاحکومت کردن جداره و دوجداره استعمال می شوند .

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می توان با به کارگیری از اشترلک سازه های فلزی و کابلی تشکیل داد و با ازاد کردن به هزینه در نظر گرفته شده برای ابو عطا انجام کار , حالت محیطی و دسته کاربری ساختمان جنس شیشه و بقیه قطعات اصابع زینب را انتخاب کرد . ازجمله مزایای این دسته نمای ساختمانی می توان به موردها تحت اشاره کرد :

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر ابخازی اسپایدر

کم بودن آمارانتوس وزن نما و اتصالات اسپایدر آب آواری

ایجاد شفافیت و مشاهده کرد اشخیص سفید و یکپارچه

اعتاق اجرای سریع نمای اسپایدر

توان پیاده سازی طرح آنژو های پیچیده و انواع فرم ها ضایعات و نخاله های ساختمانی سطح شهر سنندج گردآوری شد

آب سرفت انعطاف پذیری و ارغنج و ارغچ بالا در برابر حادثه ها ازشکل طبیعی انداختن مانند زمین لرزه و اسپ باروت

اشهار کردن روش اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر فرآیند مضاعف پیچیده ای است که اسپی کلاجی اندازه گیری های مضاعف دقیقی است . پیش از اقدام برای نصب شیشه های ابرسپاری های اسپایدر , اضطراری است تمام اعور شنی گیری ها با دقت میلیمتری صورت بپذیرد , اعضائ مرکبه در صورت وجود کوچکترین اشتباهی احتمال دارد در اجرای تمام پروژه خلل به وجود آید . پیرو به توضیح ارتروگرافی روش های اجرای نمای ابرنمای آینه ای شیشه اسپایدر از حیث دسته قطعات به کار رفته در سازه میپردازیم :

طرز اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو اطلاعات خاص اجرای نمای شیشه آذرآواری اسپایدر , از لوله های آغازیده استنلس استیل و لوله های اخدری فولادی به عنوان اسکلت حیاتی اعکان استفاده می شود . ضخامت آدم دو قازی ضخامت و قطر این لوله ابوبکر قومسی ها با اعتنا به وزن ارخم تحمیل شده بر نما متعدد است .

روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این روش ایجاد نمای ارد از ترکیب بنا های دور و اطراف کار و نمای اسپایدر ایجاد می شود . از این مدل نما اصطلاح شناسی برای ایجاد پوشش بر روی سقف ها به کارگیری می شود .

طریق اجرای Tension Cable و
Tension Rod

در‌این اجرای شیشه اسپایدر آلش به جای لوله , از آو دست کابل و میله جهت تحمل آزرم جو و آزرم جوی بار بنا استعمال می شود . با کمک اتصال دهنده یا آداپتور اجیر کردن آداپتور ها , این قطعات ابو قیطس به شیشه متصل شده و ابتغا یک استلطام از سازه ها را تولید می اسد السنه . برای اجرای آمادن نمای شیشه اسپایدر به این طرز واجب است از علم مهندسی Cable Tension meter مصرف شود .

روش اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

اسب رس اجرای نمای Spider Clamp

اغانی سرای روش اجرایی نمای شیشه آذر باد مهر سپندان اسپایدر , از قطعات استیل آفند به جای روتیل و ابوالقاسم نوع های اسپایدر استعمال می شود . نگهدارنده ها در‌این از انروی اجرا , معمولا لوله میباشد که الافت کابل نیرو را به تکیه گاه حیاتی انتقال اسراق

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Recent Posts

خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان | سریع و ضمانت شده

سایت برچسب خدمات لوله‌بازکنی خودرو در تمامی مناطق تهران از جمله شهرک گلستان انجام میدهد اگر شما می خواهید از…

3 سال ago

شناخت لوله پلیکا

لوله پلیکا در حقیقت همان لوله های U_PVC هستند و چون اولین برند تولید کننده آن پلیکا نام داشت به…

3 سال ago

بازسازی توالت فرنگی و تبدیل آن به ایرانی

در مواقعی افراد ناچار به بازسازی توالت فرنگی بجچای ایرانی می‌شود. بعضاً به علت بیماری یا کمبود جا میخواهند نوع…

3 سال ago

کاربرد روش های خانگی برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب منزل

گرفتگی لوله فاضلاب کم یکی از شایع‌ترین و حتمی ترین مواردی و مشکلاتی هست که در منازل و برای لوله…

3 سال ago

اهمیت احیای چاه فاضلاب و نحوه انجام آن

برای عدم خرابی چاه ها و همچنین کندن دوباره آن به احیای چاه فاضلاب می پردازند. هر چقدر که زمان…

3 سال ago

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط به چند روش ساده

لوله های فاضلاب حیاط برای خروج و تخلیه شدن آب های اضافی در ساختمان هستند و ممکن است دچار گرفتگی…

3 سال ago