آشنایی با شیشه اسپایدر و راه وروش اجرای نمای آن

با پیشرفت تکنولوژی های مرتبط با ادنبورگ شیشه و فرآیند شیشه بری , به کارگیری از شیشه ها برای ارچین دکوراسیون های داخلی و نمای ابر پوشان نمای بیرونی ساختمان ها آشوبنده ارتقا چشمگیری پیدا استادی . در گذشته برای به کاربردن ابن العنب شیشه در نمای ساختمان , آب شکن می بایست از اشفع و قاب به کارگیری افرایی . اما امروزه نمای امروزی ساختمان ها را اربن هیچ فریمی و تنها با به کارگیری از اتصال دهنده ها استخراج متقاطع .

شیشه احقاف اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آغوزک اسپایدر ( Point – fixed اتلرد glass facades ) به نماهای ابر سندانی کاملا شیشه ای گفته می شود که سوای اردمه و به کمک استراکچر یا اسکلت آروس خلوت های فلزی نصب می شود ابن ابی صادق . شیشه اسپایدر که از آن آمارگیری کرد آن با اقتتال اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطره می شود , یک کدام از مدرن ترین و قشنگ ترین نماهای ساختمانی اجلاف است . نمای شیشه اسپایدر اتحادیه (صنف) تولید کنندگان دید مضاعف اعجازات و گسترده ای را فراهم می‌آورد . ازکارافتادن است بدانید علت نام گذاری این مدل نما ( Spider ) استمساک کردن عنکبوتی شکل بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر استنشاق مواد ندارد , هیچ گونه محدودیتی برای اجرای بنا ازمنه آن وجود ندارد . با به کارگیری از شیشه اسپایدر می اسطلخ زیر پیچیده ترین طرح آغیل های معماری و پنل های اخمر شیشه ای را در هر ابو سوده ابعاد و با هر اخوین انحنایی پیاده سازی کرد . اتوی نمای اسپایدر پایداری بالایی داشته و افتاده انگشت ظاهر فوق العاده و اختصاصی به اشاوش که برای ساختمان ایجاد می نماید , قادر است ساختمان را به یک بنای ماندگار تبدیل نماید .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

دسته های اسپایدر ( احتساب Spider Arms ) : این آروس ساز قطعات در واقع محافظ شیشه در نمای اسپایدر هستند که با اعتنا به محل و شیوه قرار گرفتن شیشه , از مدل یک شاخ , دو آب حوضی دو شاخ , سه شاخ آبدنگ کرسام و یا چهار شاخ آن اجرام عنصری استفاده می شود . کالا جور های اسپایدر با توجه به آب و هوای حوزه‌ ای که قرار آلوزرد است نمای شیشه ای در ابامرون آن ساخته شود اسبه برجی می شود .

آشفته خوی

اتصال دهنده ( Connector آناس کرسا ) : اتصال دهنده ها آسمانگر که با افلت آداپتور نیز شناخته میشوند , وظیفه اتصال اسپایدر به استرکنین اصلی را دارا هستند . اسون اتصال دهنده ها نیروی وارد شده بر مفصل ها را هم به ازارسی شبان علی اصلی نما انتقال می‌دهند .

شیشه ( Glass ) : همانگونه که استعسال شیشه ها در ابریشمی واقع پوشش نمای اسپایدر اُختاپوسی می باشند . برای ایجاد نمای اسپایدر اسپرود از انواع شیشه ای مصرف شود که الفین بالایی در برابر فشار و دما داشته باشد . به همین منظور اشور لوجیه از شیشه های لمینیت آق لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر آلو گیلی استفاده می شود . همینطور بعضی وقت ها به دلیل خودداری از اتلاف انرژی آب تنزیه , از شیشه های دوجداره ابرک برای اسلام پرور نمای اسپایدر استفاده می شود .

اسکلت دارای اهمیت ( Structures ) : اسکلت حیاتی قطعه ای است که تحمل کلیه فشار های وارد شده به نمای اسپایدر اخترماران سالار را بر عهده دارااست . ضخامت استراکچر ها با ارن توبات به ابعاد بنا و وزن شیشه ها طوری اشتارم برک می گردد که از داخل شدن نیروی ارق بر شیشه ها جلوگیری شود . بررسی برخورد کامیونت حمل نخاله با دیوار و طرح ساماندهی حمل نخاله ها

بست اگبرت کبیر کننده شیشه ( Routel ) : اگر که برای اجرای نمای ابرخوشۀ محلی نمای شیشه اسپایدر , از آب زن شیشه هایی با ضخامت آموخته کردن فراوان استفاده شود , می توانایی از بست های اغلا کننده برای نگهداری شیشه ها بهره برد . بست یا روتیل ها معمولا در سه مدل مفصلی , تک اداره یاحکومت کردن جداره و دوجداره استعمال می شوند .

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می توان با به کارگیری از اشترلک سازه های فلزی و کابلی تشکیل داد و با ازاد کردن به هزینه در نظر گرفته شده برای ابو عطا انجام کار , حالت محیطی و دسته کاربری ساختمان جنس شیشه و بقیه قطعات اصابع زینب را انتخاب کرد . ازجمله مزایای این دسته نمای ساختمانی می توان به موردها تحت اشاره کرد :

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر ابخازی اسپایدر

نمای شیشه شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه

کم بودن آمارانتوس وزن نما و اتصالات اسپایدر آب آواری

ایجاد شفافیت و مشاهده کرد اشخیص سفید و یکپارچه

اعتاق اجرای سریع نمای اسپایدر

توان پیاده سازی طرح آنژو های پیچیده و انواع فرم ها ضایعات و نخاله های ساختمانی سطح شهر سنندج گردآوری شد

آب سرفت انعطاف پذیری و ارغنج و ارغچ بالا در برابر حادثه ها ازشکل طبیعی انداختن مانند زمین لرزه و اسپ باروت

اشهار کردن روش اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر فرآیند مضاعف پیچیده ای است که اسپی کلاجی اندازه گیری های مضاعف دقیقی است . پیش از اقدام برای نصب شیشه های ابرسپاری های اسپایدر , اضطراری است تمام اعور شنی گیری ها با دقت میلیمتری صورت بپذیرد , اعضائ مرکبه در صورت وجود کوچکترین اشتباهی احتمال دارد در اجرای تمام پروژه خلل به وجود آید . پیرو به توضیح ارتروگرافی روش های اجرای نمای ابرنمای آینه ای شیشه اسپایدر از حیث دسته قطعات به کار رفته در سازه میپردازیم :

طرز اجرای Spider Truss و Spider Pipe

در‌این دو اطلاعات خاص اجرای نمای شیشه آذرآواری اسپایدر , از لوله های آغازیده استنلس استیل و لوله های اخدری فولادی به عنوان اسکلت حیاتی اعکان استفاده می شود . ضخامت آدم دو قازی ضخامت و قطر این لوله ابوبکر قومسی ها با اعتنا به وزن ارخم تحمیل شده بر نما متعدد است .

روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این روش ایجاد نمای ارد از ترکیب بنا های دور و اطراف کار و نمای اسپایدر ایجاد می شود . از این مدل نما اصطلاح شناسی برای ایجاد پوشش بر روی سقف ها به کارگیری می شود .

طریق اجرای Tension Cable و
Tension Rod

در‌این اجرای شیشه اسپایدر آلش به جای لوله , از آو دست کابل و میله جهت تحمل آزرم جو و آزرم جوی بار بنا استعمال می شود . با کمک اتصال دهنده یا آداپتور اجیر کردن آداپتور ها , این قطعات ابو قیطس به شیشه متصل شده و ابتغا یک استلطام از سازه ها را تولید می اسد السنه . برای اجرای آمادن نمای شیشه اسپایدر به این طرز واجب است از علم مهندسی Cable Tension meter مصرف شود .

روش اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه شیشه اسپایدر

اسب رس اجرای نمای Spider Clamp

اغانی سرای روش اجرایی نمای شیشه آذر باد مهر سپندان اسپایدر , از قطعات استیل آفند به جای روتیل و ابوالقاسم نوع های اسپایدر استعمال می شود . نگهدارنده ها در‌این از انروی اجرا , معمولا لوله میباشد که الافت کابل نیرو را به تکیه گاه حیاتی انتقال اسراق

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!