شناخت لوله پلیکا

لوله پلیکا در حقیقت همان لوله های U_PVC هستند و چون اولین برند تولید کننده آن پلیکا نام داشت به همین نام در بازار های ایران معروف و شناخته شده است.این لوله ها اکثر در سیستم لوله کشی ساختمان ها کاربرد دارند. این لوله های خاکستری رنگ با جنس پلاستیکی که دارند به عنوان لوله فاضلاب استفاده می شون

“ممکن است بسیار نام لوله پلیکا را شنیده باشید و حتی شاهد نصب آن بوده باشید. لوله هایی که بیشتر برای سیستم لوله کشی فاضلاب به کار می روند. این نوع لوله به اشتباه توسط برخی پولیکا نوشته می شود و نگارش صحیح آن پلیکا است. لوله پلیکا گاه به نام اولین تولیدکننده آن یعنی U-PVC هم در ایران شناخته و نام برده می شود. لوله هایی پلاستیکی مانند و خاکستری که بیشتر به عنوان لوله های فاضلاب از آن استفاده می شود.”

لوله پلیکا اکثر ویژگی های همان مواد U_PVC را دارند. این لوله مقاومت بالایی در برابر فشار و آسیب و صدمات دارند و همچنین ماندگاری زیادی را دارد.برای آشنایی با دیگر انواع لوله های فاضلاب و ویژگی های آن ها، می توانید به مقاله مربوط به آن در برچسب مراجعه کنید.

اگر شما از آن دسته عزیزانی هستید که در محله ستارخان برچسب زندگی می کنید کافی است برای خرید استفاده از خدمات لوله بازکنی در ستارخان به سایت برچسب سری بزنید

آیا لوله پلیکا برندی محبوب در بین ایرانی هاست؟

وقتی کاربرد و ویژگی های بارز یک محصول چشمگیر باشد قطعاً جزء پر مصرف ترین و پراستفاده ترین محصولات پلیمری قرار میگیرد. این نوع لوله بعد از لوله های پلی اتیلن جایگاه خاصی در بین طرفدارن خود پیدا کرده است.

این لوله ها اوضاع اقتصادی روشنی را در آینده به خود میبیند. کاربرد های لوله پلیکا همچنین موجب مطابقت بیشتر با نیازهای اقتصادی، مکانیکی در رابطه با انتقال آب ، فاضلاب دارا است. جدید ترین نوع آن هم لوله هایی تهیه شده ی  پوش فیت pvc است. از ویژگی های آن عدم نشتی و آسانی نصبش را میتوان مثال زد.

محصولات U_PVC یا لوله پولیکا با  پودر خام PVC و از طریق یک فرآیند فشاری و دمایی به وجود می آید. دو فرآیند اصلی که در تولید این مواد استفاده می‌شوند عبارت‌اند از اکستروژن برای تولید محصولات پیوسته و قالب گیری تزریقی. مقدار زیادی از پودر پی وی سی که فرآیند اکسترود شده را انجام میدهد در شکل گرفتن انواع لوله پلیکا مانند انتقال آب و فاضلاب استفاده می شود.

سایت برچسب در شهران تهران خدمات لوله بازکنی دارد. شما هنگام استفاده از سرویس لوله بازکن شهران میتوانید از مزایای ارزان بودن و همچنین تضمینی بودن کا ردر این سایت استفاده نمایید.

لوله پلیکا چه مزایایی به همراه دارد؟

وزن کم: از آنجایی که این دوله وزن کمی را به سارنده تحمیل میکند ، ایمنی ساختمان را بالا میبرد و بر سبک شدن سازه تاثیر مستقیمی میگذارد.

مقاومت دربرابر پوسیده شدن: جنس رویه داخلی و خارجی این لوله یکسان است و چون جنس لوله پلیکاغیر رساناس اسیدها و نمک ها از مجرای آن قادر به عبور کردن نیستند. زیرا اگر فرآیند الکتروشیمیایی درون لوله به وجود می آمد ، لوله پوسیده میشد.

استحکام و چکش خوار بودن در برابر ضربه: این لوله به راحتی نمیشکند و درمقایسه با لوله هایی از جنسی مانند بتن و خاک رس مقاومت بیشتری از خود نشان میدهد و موقعیت مطرح تری را در بین اعضای جامعه دارد.

عدم اصطکاک(خیلی کم وجود دارد) : چون لوله پلیکا صاف و بدون برآمدگی است این مزیت را به خود اختصاص داده است. و اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد لوله پلیکا و موارد مصرف آن بدانید کافی است به مقاله لوله پلیکا چیست در سایت برچسب سری بزنید.

از دیگر مزیت ها ؛ عایق حرارت بودن ، عدم تاثیر گذاری روی کیفیت آب ،انعطاف‌پذیری بالا، مقاومت شیمیایی زیادی را میتوان نام برد.

همچنین لوله پلیکا در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم است و به همین دلیل برای محافظت از سیم برق و هدایت خطوط فاضلاب بسیار کاربرد دارند.

از لوله پلیکا در کجا استفاده میکنیم؟

۱| پوشش کابل های شبکه برق و نیرو

۲| انتقال فاضلاب های خانگی

۳| شبکه های آب رسانی تحت فشار

۴|پوشش کابل های مخابراتی لوله پلیکا

۵| کاربردهای شهری و صنعتی

۶| سیستم آبیاری مزارع

۷| سیستم‌های آب‌رسانی شهری

در نهایت ، اگر پی در پی دچار گرفتگی لوله پلیکا شده اید با تکنسین های ما تماس حاصل کنید تا در سراسر تهران و در نزدیک ترین نقطه به شما های لوله بازکن های حرفه ای را به شما معرفی نمایند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!