بازسازی توالت فرنگی و تبدیل آن به ایرانی

در مواقعی افراد ناچار به بازسازی توالت فرنگی بجچای ایرانی می‌شود. بعضاً به علت بیماری یا کمبود جا میخواهند نوع توالت های خود را تغییر دهند. تعویض توالت ها کار بسیار وقت گیر و همراه با دشواری های فراوان است. بازسازی کف سرویس بهداشتی اولین قدمی است که بر می داریم که این کار با وسیله های متناسب با خودش صورت میگیرد.

شاید برای شما که در قیطریه تهران هستید پیدا کردن لوله بازکن ماهر و کاربلد در این محدوده برایتان کار سختی باشد و به کسی نتوانید اعتماد کنید، ولی سایت برچسب با معرفی بهترین لوله بازکنی قیطریه به شما عزیزان می توانید این دغدغه شما را حل نماید.

اما اگر دغدقه تان تبدیل توالت ایرانی به فرنگی است میتوانید با جستوجوی تبدیل توالت ایرانی به فرنگی ، مقاله های مرتبط را در سایت برچسب مطالعه کنید. این نوع تعویض توالت بسیار راحت تر از بازسازی توالت فرنگی به ایرانی است.

“بعضا امکان دارد توالت فرنگی در مکانی از منزل نصب شده و می خواهند آن را به توالت ایرانی تبدیل کنند، در درجه اول باید بگویم که تبدیل توالت فرنگی به ایرانی دردسر زیادی دارد و عملا شما باید یک بازسازی برای کف سرویس بهداشتی انجام دهید، البته مگر اینکه بخواهید کار دیگری انجام داده و یا از وسیله های خاصی استفاده کنید.”

آشنایی با راهکار های بازسازی توالت فرنگی و تبدیل به ایرانی

۱_کندن و تراشیدن کف زمین

۲_بالا آوردن سطح توالت به صورت پله ای

دو روش مجزا برای تبدیل سرویس فرنگی به ایرانی است، البته با توجه به شرایطی مانند فضایی که به آن دسترسی دارید، می‌توانید یکی از دو روش را برگزینید.

نکته: توالت های ایرانی ارتفاع پایین تری نسبت به توالت های  فرنگی دارند. بنابر این نتیجه میگیریم در توالت های ایرانی فضای بیشتری را برای قراردادن سیفون نیاز داریم بازسازی توالت فرنگی در حالی که در توالت های فرنگی سیفون داخل خود سنگ جایگذاری شده وبه اینگونه کار تبدیل توالت فرنگی را به اتمام برسارند و تنها مکانی را برای لوله خروجی آن در نظر میگیرند.

حفر و تراشیدن کف زمین برای بازسازی توالت فرنگی

 بهترین مکان برای بازسازی توالت فرنگی به ایرانی ، زندگی در طبقه ی همکف و یا منازل مسکونی است که با زمین ارتباطی مستقیم دارد. از جایی که سرویس های ایرانی نیازمند فضای تقریباً زیادی در زیر زمین است و گودی آن باید متناسب باشد این مکان ها(طبقه ی همکف، منازل مسکونی) جوابگو تر هستند.

این روش ساده ترین روش برای جایگذاری توالت ایرانی است به طوری که ابتدا بازسازی توالت فرنگی را از سطح زمین به ابزار مرتبط جدا میکنیم . نکته قابل اهمیت این است که سنگ توالت باید همتراز با کف کاشی شده باشد و نه یک مقدار بالا تر و نه یک مقدار پایین تر.

درست است این روش در مقایسه با دیگر راهکار ها با سهولت بیشتری صورت میگیرد اما هرکاری آن هم حفر زمین نیازمند دقت و توجه خاصی است. بازسازی توالت فرنگی نمونه بارز بی توجهی به این مسائل ورود مصالح ساختمانی و خاک به داخل لوله فاضلاب است! با ورود این مواد ساختمانی لوله دچار گرفتگی می شود. گرچه اگر لوله کشی آن طور که میخواستید پیش بُردی نداشت میتوانید به لوله بازکن های ما در سراسر تهران مراجعه کنید و از خدمات ارزنده برچسب از جمله هزینه مناسب، عدم اتلاف وقت و همچنین کیفیت بالای افراد متخصص در این زمینه بهره مند شوید

ما در سایت برچسب در محدوده نازی آباد تهران هم هستیم و شما برای استفاده از خدمات لوله بازکنی نازی آباد تهران فقط کافی است روی لینک آن کلیک کنید و به این صفحه منتقل شوید تا بتوانید با نزدکترین لوله بازکن به خودتان تماس بگیرید.

افزایش ارتفاع کف سیفون و جایگذاری توالت ایرانی”

این روش صرفاً برای ساکنان آپارتمان ها توصیه می شود. زیرا در طبقاتی بازسازی توالت فرنگی که ارتباط مستقیم با زمین ندارند ؛ امکان کنده کاری وجود ندارد.

همانطور که قدیمی ها میگویند کاری نشد دارد. گرچه در طبقات با فاصله زیاد از زمین امکان حفر وجود ندارد اما ما میتوانیم کف توالت را به اندازه یک پله بالا تر ببریم  بازسازی توالت فرنگی طوری که سنگ توالت و سیفون در آنجا قرار گیرند .

گاهی ممکن سقف های کوتاهی یا به اصطلاح سقف های کاذب مشکلاتی را برایمان ایجاد کند به همین دلیل سقف را بالاتر میبریم تا با کوتاهی سقف مواجه نشویم.

جالب است بدانید که سایت برچسب در بازسازی توالت فرنگی علاوه بر منتشر کردن مقالات آموزشی رایگان در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی، به شما همشهریان عزیز در تمام مناطق تهران، خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد، تنها کافی است محل زندگی تان را جستو جو کنید تا برچسب نزدیک ترین خدمات لوله بازکنی و فنی ترینشان را  را به شما معرفی کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!