چند علت رایج گرفتگی لوله فاضلاب

در همه منازل گاهی اوقات و یا حداقل یک بار شده که لوله فاضلاب منزلشان چه در توالت و یا چه در سینک و روشویی و یا حتی کفشور بند آمده، است که به همه ی آنها حتما علتی داشته است و ما از آن بی خبریم.

ما دراین مقاله میخواهیم علت گرفتگی لوله فاضلاب را برای شما بررسی کنیم تا بتوانید متناسب با آن راه حلی را پیدا کنید و یا حتی از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنید.

اما شما اگر میخواهید راه کارهای بیشتر و هم چینن علت دقیق این مسئله را بررسی کنید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله ۶ علت گرفتگی لوله فاضلاب را مطالعه کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب بعد از بنایی و بازسازی

ممکن است شما در منزلتان تعمیراتی انجام دادید و یا اینکه در حین ساخت منزل مقداری مصالح ساختمانی وارد لوله فاضلاب شده و باعث گرفتگی لوله فاضلاب منزل گشته است. برای جلوگیری از این مشکل بهترین راه حل این است که لوله ها را بپوشانید و هم اینکه اگر مصالح ساختمانی مثل سیمان و گچ و… وارد این لوله ها شد حتما سریع آنها را در بیاوریم و لوله ها را بشوییم.

علت گرفتگی لوله فاضلاب

البته شما می توانید برای باز کردن و گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و ازخدمات شبانه روزی آنها در سراسر تهران بهره مند شوید چرا که سایت برچسب می توانید نزدیک ترین لوله بازکن به شما را در سراسر تهران به شما معرفی کند.

مسدود شدن چاه فاضلاب با دستمال کاغذی

یکی دیگر از علتهای گرفتگی لوله فاضلاب منازل این است که افراد دستمال توالت خود را داخل سیفون توالت می اندازند چرا که فکر می کنند که در مواجه با آب خیس خورده و از بین می رود ولی همین دستمال توالت می تواند مانند صافی عمل کرده با چسبیدن آن به کف سیفون و جذب فضولات توده ای را تشکیل دهد که از عبور آب ممانعت کند و در نهایت باعث گرفتگی لوله فاضلاب توالت شود.

اگر منزل شما دچار گرفتگی لوله فاضلاب بادستمال کاغذی شد می توانید از راه کارهای خانگی برای باز کردن آن استفاده کنید و در غیر این صورت با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران و دیگر مناطق تهران در سایت برچسب تماس بگیرید و از آنها بخواهید که مشکل شما را بطرف کنند.

البتنه ممکن است که گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما به علت افتادن اشیا داخل توالت هم باشد که در این صورت باید قبل از استفاده از سرویس بهداشتی وسایل جیب خود را خالی کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!