رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط به چند روش ساده

لوله های فاضلاب حیاط برای خروج و تخلیه شدن آب های اضافی در ساختمان هستند و ممکن است دچار گرفتگی شوند و باید توجه کرد که روشهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط  با راهکارهایی که برای باز کردن سایر لوله ها ارائه می شود متفاوت است.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب حیاط چیست؟

توجه کنید حجم مواد وارد شده به کفشور گاهی اوقات زیاد نیست اما در صورت بارندگی تبدیل به گل می شوند و به تدریج باعث گرفتگی لوله فاضلاب می گردد. در این مقاله قصد داریم به آموزش رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط با چند روش ساده بپردازیم پس اگر می خواهید لوله بازکن منزل خودتان شوید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط دستگاه فنر لوله بازکنی می باشد که این دستگاه با حرکت چرخشی خود تمام رسوبات موجود در چاه را از بین برده و با ریختن آب، آنها را به بیرون هدایت می کند و قادر است با فنر فولادی خود اشیای مانند پارچه و پلاستیک را بیرون بکشد.
رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط به دلیل گسترده بودن محل گرفتگی نیاز به تخصص و تجربه دارد که اگر قادر به انجام این کار نمی باشید بهتر است قبل از اقدام حتماً از یک لوله بازکن ماهر از شرکت ها و یا سایت های معتبر خدمات لوله بازکنی کمک بگیرید که برچسب از جمله آنهاست. مثلا با انتخاب لوله بازکن ونک از سایت برچسب شما می توانید تنها با یک تماس در کمتر از ۱ ساعت مشکل خود را حتی در ایام تعطیل سال برطرف نمایید.

روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

در صورتی که گرفتگی سخت و پیچیده نباشد با سه روش ساده زیر می توانید برای بازکردن لوله فاضلاب حیاط اقدام کنید:

  •  ریختن آب جوش
  •  استفاده از تلمبه لوله بازکنی
  •  استفاده از فنر دستی

اگر با چنین مشکلی در حیاط ساختمان مسکونی خود مواجه شدید سایت لوله بازکنی برچسب با معرفی فنی کار های فعال که به همراه بهترین دستگاه های فنر زنی سریعاً مشکل شما را حل می کند آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعته و تضمینی می باشد بنابراین دیگر جای هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد.

چگونه از انسداد لوله فاضلاب حیاط پیشگیری کنیم؟

همانطور که میدانید همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و بهترین راه برای پیشگیری استفاده از یک کفشور مناسب با جنس خوب می باشد کفشور ها انواع و اقسام متفاوتی دارند. نوع پلاستیکی آنها مناسب چاههای فاضلاب داخل خانه هستند و نوع فلزی بهترین گونه برای استفاده در حیات می باشد.

کفشورهای برنجی و چدنی عمر طولانی تری در حیاط های منازل دارند و میتوانید از آنها نیز استفاده کنید. بهتر است در زمان بارندگی های شدید صافی کف شورها را زود به زود خالی کنید چرا که با جمع شدن آب زیادی بر روی کف شور خالی کردن آن آسان نیست.

از آن جایی که گرفتگی لوله فاضلاب حیاط مسئله ای نیست که به همین راحتی ها و بدون نیاز به لوله بازکن، رفع شود؛ سایت برچسب برای کاربران محترم این امکان را فراهم کرده تا با مراجعه به صفحات لوله بازکنی ما در مناطق مختلف تهران، مثل لوله بازکنی در شریعتی، با فنی کارهای خبره ما تماس گرفته و برای رفع انسداد لوله های بسته شده در حیاط، منزل و… اقدام کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!