فنر زدن توالت فرنگی در منزل در 5 دقیقه!

معمولا گرفتگی توالت فرنگی مشکلی است که در اکثر منازل و محل هایی که از آن استفاده می کنند رخ می دهد و برای رفع آن راهکارهای زیادی وجود دارد. فنر زدن توالت فرنگی یکی از این راه کارهای بسیار مفید برای رفع گرفتگی این نوع توالت ها می باشد.

ما می خواهیم به شما روش فنر زنی توالت فرنگی را آموزش دهیم تا بتوانید خودتان در منزل گرفتگی توالت فرنگی منزلتان را برطرف کنید. ولی نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، این است که حتما این روش برای گرفتگی توالت فرنگی که شدید نباشد کاربرد دارد.

اگر گرفتگی توالت فرنگی شما شدید است و شما در تهران هستید می توانید برای رفع این گرفتگی ها به سایت برچسب مراجعه کنید. بطور مثال اگر شما در طرشت تهران هستید بعد از مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب نام طرشت را در این سایت جستجو کنید تا به صفحه لوله بازکنی طرشت منتقل شوید و بتوانید با نزدیکترین لوله بازکن ها به طرشت تماس بگیرید.

روش فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی

برای فنر زنی توالت فرنگی با فنر دستی باید حتما از یک فنر مناسب دستی استفاده کنید، که می توانید این فنر را از مغازه های رنگ و ابزار تهیه کنید.

برای شروع به فنر زدن توالت فرنگی ابتدا سر فنر را با دست به داخل خروجی توالت فرنگی می برید و بعد فنر را به سمت جلو هل دهید تا به گرفتگی لوله فاضلاب برسد.
بعد از آن که دیگر فنر به گرفتگی رسید و جلوتر نرفت دسته فنر را به سمت عقربه های ساعت می چرخانیم تا گرفتگی باز شود و بعد برای در آوردن فنر، این بار دسته فنر را به سمت عکس عقربه های ساعت میچرخانیم.

فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی

این کار را دو یا سه بار انجام دهید و اگر گرفتگی لوله فاضلاب باز نشد حتما به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید. برچسب در سراسر تهران خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی ارائه می دهد، کافیست روی آدرس www.barchasb.net کلیک کنید، سپس نام محل زندگی خود در تهران را جستجو کنید تا بتوانید با بهترین لوله بازکن های برچسب در نزدیکی منزلتان آشنا شوید.

نکاتی که هنگام فنر زدن توالت فرنگی باید به آن دقت کنید

اگر خودتان تصمیم به فنر زدن توالت فرنگی گرفته اید و می خواهید این کار را انجام دهید حتما به نکاتی که ادامه بیان می کنیم توجه کنید:

  • به هیچ عنوان فشار زیاد بر روی فنر نیاورید چرا که موجب شکستگی توالت فرنگی می شود.
  • حتما مراقب باشید که اگر فنر نمی چرخد فشار زیاد بر روی آن نیاورید چرا که اگر فنر بشکند امکان آسیب رسیدن به دستتان را دارد.
نکات فنر زدن توالت فرنگی
  • حتما توجه کنید که هنگام گرفتگی های شدید با لوله بازکن های ماهر سایت برچسب تماس بگیرید، بطور مثال اگر در ستارخان هستید، کافی است نام ستارخان را در برچسب جستجو کنید تا بتوانید به صفحه خدمات لوله بازکنی ستارخان مراجعه کنید و از خدمات آنها استفاده کنید.

برای فنر زدن توالت فرنگی حتما از روش دستی استفاده کنید چرا که سرعت چرخش زیاد فنر موجب شکستگی توالت فرنگی و یا آسیب به زیر ساختهای آن می شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!