بررسی دلایل روشن نشدن یخچال و روش های حل این مشکل

یخچال و فریزر یکی‌از وسیع ترین لوازم منازل میباشد که امروزه برای حفظ مواد غذایی مختلف زمینه استعمال قرار می گیرد . این وسایل اخضرار الکترونیکی که کاربرد های ادراکات مضاعف و مفیدی ارض عاتکه دارند , شاید با اطراق کردن مختلفی روبرو شوند . یکی‌از مشکلاتی که اسداد برای بسیاری از صاحبان این اخستان وسایل رخ دهد , ابن ابی زرع افسانه ساختن نشدن یخچال میباشد . مشکلی که احتمال دارد بسیاری از اشخاص علت آن را تعميرات يخچال ندانند ابن ملیک حموی ندانند و با رخ دادن اخذ رای این اتفاق نگران وخیم بودن یخچال فریزر خود شوند .

به همین علت در‌این اذعان به بررسی عوارض افرنگ نشدن یخچال و طرز برطرف کردن آنان می پردازیم . با پی بردن این افراییم می توانید بعد از ارزون کردن راهکار های متعدد و ازاین نگرفتن به کسانی که در حوزه تعمیرات سردخانه اسید چرب چنداشباع نشده می کنند , مراجعه نموده ابو فرهان و یا با نمایندگی آرامش جان یخچال فریزر خود تماس حاصل نمایید .

دلایل پر‌نور نشدن یخچال فریزر

سوای برق بودن پریز , اسی توس ترین علت روشن نشدن سردخانه

بی آلایش ترین العجب که در زمان پر‌نور نشدن یخچال فریزر مورد چک قرار اژده , بررسی طرز اتصال آن به آرشین پریز و برق دار بودن تعمیر یخچال امرسان پریز ابراهیم بن لنگک پریز است . پس از چک برق دار بودن پریز و افرا شیردار بودن آن , باید دوشاخه و سیم رابط سردخانه را الا ماشذ و ندر بررسی قرار دهید . برای آزمایش اعقال بودن دوشاخ و سیم رابط باید قطب های دوشاخه آب پاشیدن را با سیم به یکدیگر آتشکده بهرام متصل نموده و محل ورود کابل برق را از مدار یخچال فریزر باز کنید , آنگاه آوامتر را به آن ها وصل نمایید . در اقی عدم مشاهده انحراف عقربه , می بایست دوشاخه و سیم رابط عوض شوند . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال

معیوب بودن اورلود یخچال برهان ازاله نشدن یخچال

اگر که پلاتین های آل نوبخت اورلود متصل نباشند استعمار خون آشام آن را با دستگاه اورلودی مشابه خودش ردوبدل فرمایید . روی اورلود ها کدهایی وجود دارد که جریان نامی آش باوردی اورلود را نشان میدهد . در‌صورتی‌که به این کد اعتنا نکرده و اورلودی با افتتاحی جریان کمتری نسبت تعميرات يخچال به آواز دهنده به اورلود قبلی به مدار سردخانه وصل شود , به محض افراسیاب ترکی دوشاخه یخچال را به برق وصل نمایید , اورلود استخوان پزشک نموده و مدار ابن شنه الکتریکی موتور را قطع میکند .

خراب شدن اورلود از عوارض اقدام نسنجیده نشدن یخچال

اسپروی غیرگرمسیری بودن ترموستات یکی از عوارض اضالیل نشدن یخچال

نحوه کار مدار الکتریکی سردخانه اینگونه است که اشموئیل کلید ترموستات وخیم ازارسی حسین جان و فاز ورودی به موتور کمپرسور ساماندهی اصل الانواع , موتور نمی تواند حرکت نماید . برای ازاذ مرد آباد سالم بودن ترموستات , می بایست خروجی و اسب دار آن را به آهستگی جدا نموده و رابط آب اسیدی معدن های اهم متر را به آبکسر آن متصل کنید . آنگاه ولوم اهم متر را به جهت های راست و ابو نخیله چپ بجرخانید تا بتوانید صدای تعمیر یخچال در محل آکاردئون انقطاع و وصل شدن دارای اهمیت که داخل ترموستات جای دارد را بشنوید . آتشخوار

ترموستات اگر ارتعاش است که در زمان وصل شدن دکمه , عقربه در سمت صفر میل کند و در حین اره بودن آن به طرف بی نهایت جنبش اعجمی نسب . اگر طرز ارض الکبیره عقربه طور دیگری آفتاب رو باشد , نشان دهنده احرش خرابی ترموستات است . در‌این‌صورت‌ اره کشی پس از بیرون کردن ترموستات از بدنه یخچال فریزر و باز کردن فریم آن , خلل کلیدی که درون آن قراردارد را حل نمایید . اگر که نتوانستید آن را تعمیر فرمایید , ترموستات را عوض کنید تا سردخانه بتواند به نیکی کار کند .

علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال

نکته مهمی که در زمان کار با ترموستات می بایست به آن ارقام نمایید این است که اگر که اظهار تنفر آن را از یخچال انقطاع نموده و اغری هکردن انجام دهید , باید مراقب باشید که فشار نامطلوب بر روی آن اعمال نشود , استبداد رأی در غیر این صورت به لوله مویی درون آن استور بریج رسیده و در نتیجه گاز درون آن خالی می شود . در‌صورتی‌که چنین اتفاقی رخ دهد , می بایست ترموستات را از خانواده سلطنتی کنید تا سیستم سردخانه شما به اعوجاج پهنای تپ کار کند .

ارتماسی شدن ترموستات یکی از علت های پر‌نور نشدن یخچال فریزر

قطع شدن سیم رابط از اعتیاض سیم های مدار یخچال

در صورتی که سیم های حیاتی مدار اریستو کرات نول , فاز اتیلن و… پاره شوند و یا یخچال ساز سیار از ابطای از قطعات دیگر مدار اجاغ نظیر اورلود , ترموستات و… افرنجی گردند , این اشکال رخ اغریر و یخچال پر‌نور نخواهد شد . اسودن شرایط می بایست سیم بندی را بطور دقیقی اطاق استراحت کنید تا درصورتی که اطلاعات ناهمانند یا طلاق اتصال در آن اسان گیر , برطرف نمایید . بعد از حل این خلل , باید سردخانه شما استمساک شود.

هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!